Coś dla urody, paznokcie hybrydowe.


Nie samą dietą człowiek żyje!
Moje zmagania z nadprogramowymi kilogramami mają się dobrze. Ćwiczę codziennie, zdrowo się odżywiam, ale dziś chciałabym oderwać się na moment od tematu odchudzania i opowiedzieć Wam o czymś innym.

Dbanie o urodę to dosyć istotna kwestia chyba dla każdej kobiety.
Będąc mamą 8- miesięcznego malucha niestety nie mam czasu na regularne wizyty u kosmetyczki czy fryzjera. Natomiast jako, że uwielbiam stawiać sobie nowe wyzwania postanowiłam za większość rzeczy związanych z pielęgnacją włosów, skóry czy paznokci zabrać się sama.
Dzisiejszy wpis poświęcony będzie paznokciom. 
Manicure hybrydowy od pewnego czasu jest dosyć popularną metodą malowania paznokci. Lakiery hybrydowe to świetna alternatywa dla zwykłych lakierów. Plusem tej metody jest zdecydowanie trwałość wykonanego manicure, oraz fakt, że po utwardzeniu hybrydy w lampie nie musimy czekać, aż paznokcie wyschną. 
Postanowiłam więc wyposażyć się w potrzebny sprzęt i zacząć dbać o paznokcie w domowym zaciszu. Dzięki temu nie mam problemu z wygospodarowaniem czasu na wyjście " na paznokcie" do salonu kosmetycznego. Zazwyczaj wykorzystuje, czas gdy moje dziecko ma drzemkę w ciągu dnia, lub wieczorem.
Dziś postawiłam na mój ulubiony kolor czyli czarny! Uwielbiam ten kolor nie tylko na paznokciach ale też, a może i przede wszystkim jako element codziennej garderoby... o tym może napiszę osobny post :)
Jak Wam podobają się paznokcie w takim wydaniu?











PS. Mamy poniedziałek, początek tygodnia, a więc idealny moment na to żeby ruszyć się z kanapy i zacząć ćwiczyć, zdrowo się odżywiać i dbać o siebie! Jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś i powtarzałaś sobie, że "od poniedziałku zaczynam dietę" to mam dla Ciebie super wiadomość! To już dziś, poniedziałek! Bierz się do roboty!
Dobrego dnia ! 

Komentarze

Popularne posty